12 Mart 2008 Çarşamba

Shobbo.com’dan Para İadesi de Yok, Ürün Gönderimi de hcemd [01 Şubat 2008, 09:00]

Shobbo sitesinden, 09.01.08 tarihinde, 2 adet Cedegen marka hdd kutusu siparişinde bulundum. Ancak 1 hafta sonra almış olduğum üründen farklı bir ürün gönderildi. Müşteri hizmetleriniz ile görüştüm. “Geri gönderin, 1 hafta sonra ürününüz stoklara girecek bilgisi verildi. Ancak 1 hafta sonra ürün stoklara girmedi. Yapılan satışın iptal edilerek, yatırmış olduğum tutarın hesabıma aktarılmasını talep ettim. 1 hafta geçti, ancak tutar hesabıma yatırılmadı. Birçok kez Shobbo.com’u arayarak farklı farklı kişilerle görüştüm. En sonunda bir yetkili ile görüşerek tutarın hesabıma yatırılacağı bilgisini aldım. Ancak tutar hala hesabıma yatırılmadı. Shobbo.com’dan ürün aldığım için son derece pişmanım. Sürekli Shobbo.com'u aramaktan bıktım artık. Belki 10 defa telefonla görüştüm. Dönüş yapılacağı bilgisi verildi ancak kimse dönüş yapmıyor. Bugün tekrar aradım. Aynı şekilde sorunum çözülmedi. Alacağım tutarın yarısını zaten telefon parası olarak harcadım. Shobbo.com bu şekilde müşteri memnuniyetini nasıl sağlayacak? Santralinizde çıkan operatöre problemi anlatıyorum, bir dahiliye aktarıyor. O da başka bir yere aktarıyor. Sonra bir bakıyorsunuz ki faksa aktarılmışsınız. Tekrar arıyorsunuz, aynı şekilde oluyor. Bu nasıl bir saçmalık?

Hiç yorum yok: